Utilizatorul este obligat :

a) să respecte clauzele contractului de furnizare / prestare încheiat cu operatorul serviciului de alimentare cu apă şi / sau de canalizare;
b) să asigure folosirea eficientă şi raţională a apei preluate din reţeaua de alimentare cu apă, prin încadrarea în normele de consum pe persoană, unitatea de produs sau puncte de folosinţă, conf. debitelor prevăzute în standardele în vigoare;
c) să utilizeze apa numai pentru folosinţele prevăzute în contractul de furnizare a serviciilor. În cazul în care utilizatorul doreşte să extindă instalaţiile sau utilizarea în alte scopuri decât cele pentru care s-a încheiat contractul, va înştiinţa / notifica operatorul / furnizorul despre aceasta. Dacă noile condiţii impun, se vor modifica clauzele contractuale;
d) să menţină curăţenia şi să întreţină în stare corespunzătoare căminul de apometru / contor, dacă se află amplasat pe proprietatea sa; inclusiv distribuitorul prin care este alimentat
e) să anunţe imediat după constatare operatorul despre apariţia oricărei deteriorări apărute la căminul de apometru, care îl deserveşte;
f) să asigure pe cheltuiala sa întreţinerea şi verificarea metrologică conform prescripţiilor legale a contorului de separare de consum ce ii aparţine. Operatorul este obligat să înştiinţeze în prealabil utilizatorii, cu cel puţin trei luni înainte de termenul limită a expirării verificării metrologice. Utilizatorii au posibilitatea de a realiza aceste lucrări prin societăţi comerciale de specialitate şi agreate de operator sau prin operator. Utilizatorul poate cere sau fi de acord ca operatorul să asigure contra cost verificarea metrologică, decontarea tarifului urmând a se realiza în prima factură emisă către utilizator.
g) să permită citirea contorului, dacă acesta este amplasat pe proprietatea sa;
h) să nu utilizeze instalaţiile interioare în alte scopuri decât cele prevăzute în contract;
i) să execute lucrările de întreţinere şi reparaţii care îi revin, conform reglementărilor legale, la instalaţiile interioare de apă pe care le are în folosinţă, pentru a nu se produce pierderi de apă, sau, în cazul în care, prin funcţionarea lor necorespunzătoare, creează un pericol pentru sănătatea publică. Obligaţia se extinde şi la staţiile de hidrofoare, rezervoare, staţii de pompare interioare etc., care se află în proprietatea utilizatorului;
j) toţi utilizatorii, operatorii economici, care utilizează în procesul tehnologic apă potabilă sunt obligaţi să furnizeze operatorului informaţii cu privire la consumurile prognozate pentru o perioadă următoare convenită cu operatorul;
k) să nu execute lucrări clandestine de ocolire a contorului;
l) să nu modifice instalaţia interioară de distribuţie a apei potabile fără avizul operatorului;
m) să nu manevreze vanele din amonte de apometru şi să folosească pentru intervenţii la instalaţiile interioare numai robinetul sau vana din aval de apometru;
n) să nu influenţeze în niciun fel indicaţiile contorului de apă / echipamentului de măsură şi să păstreze intactă integritatea acestuia, inclusiv sigiliile;
o) să achite contravaloarea serviciilor furnizate de operator în termen de 15 zile de la emiterea facturii;
p) să nu evacueze în reţeaua de canalizare deşeuri, reziduuri, substanţe poluante sau toxice care încalcă condiţiile de descărcare impuse de normele tehnice în vigoare, şi să respecte normele de igienă şi sănătate publică stabilite prin actele normative în vigoare;
q) să comunice operatorului/prestatorului serviciului, dacă sunt deţinători de surse proprii de apă, data punerii în funcţiune a acestora, în vederea facturării cantităţilor de apă uzată deversate în reţeaua de canalizare. În acest scop au obligaţia să instaleze apometre, să ţină la zi registrul de evidenţă, pe baza căruia să se poată calcula şi verifica debitul surselor proprii.
r) să notifice în scris operatorului înstrăinarea imobilului la care s-a efectuat prestaţia, în termen de max 15 zile de la încheierea actului de înstrăinare şi să solicite rezilierea contractului.

Dispecerat

0724-299.614
0244-700.840

Achizitii publice

SC Hidro Prahova SA Ploiesti achizitioneaza produse si servicii in conformitate cu prevederile OUG nr.34/2006 . Procedurile de cerere de oferta si licitatii , pentru produse care au o valoare peste 30.000 Euro , sunt anuntate prin Serviciul Electronic de Achizitii Publice .

Pentru produsele care au o valoare cumulata sub pragul de 15000 Euro achizitia se efectueaza direct prin selectii de oferte care sunt transmise prin e-mail achizitii@hidroprahova.ro.

Azuga

Adresa : Str. Independentei nr.27
Telefon : 0244/327.100
Fax : 0244/327.100

Băicoi

Adresa : Str. Closca nr.9
Telefon : 0244 / 260.500
Fax : 0244 / 260.500

Breaza

Adresa : Str. Republicii nr. 82 B
Telefon : 0244 / 341.931
Fax : 0244 / 341.930

Buşteni

Adresa : Str. Erou Moldoveanu nr.2A
Telefon : 0244 / 320.153
Fax : 0244 / 320.978

Câmpina

Adresa : Calea Doftanei nr.18
Telefon : 0244 / 338.919
Fax : 0244 / 336.050
Dispcerat : 0244 / 336.051

Comarnic

Adresa : Str. Republicii 98-100
Telefon : 0244 / 390.895
Fax : 0244 / 390.895

Mizil

Adresa : Str. M. Kogalniceanu  nr.2A
Telefon : 0244 / 251.237
Fax : 0244 / 251.237

Plopeni

Adresa:Str. Independetei nr. 1A
Telefon : 0244/221.478
Fax : 0244/221.478

Sinaia

Adresa :Str. Avram Iancu nr. 2
Telefon : 0244 / 312.079
Fax : 0244 / 312.079

Slănic

Adresa : Str. 23 August nr. 33
Telefon : 0244 / 241.095
Fax : 0244 / 241.095

Urlaţi

Adresa : Str. 1 Mai nr. 153
Telefon : 0244 / 271.108
Fax : 0244 / 271.108

Vălenii de Munte

Adresa : Str. Berevoiesti nr. 8
Telefon : 0244 / 281.200
Fax : 0244 / 281.200