Reziliere contract servicii de alimentare cu apa potabila si colectare a apelor uzate si pluviale. Generalitati
Rezilierea contractului se poate solicita oricând de către utilizator. Utilizatorul va plăti la data rezilierii toate obligaţiile ce le are faţă de operator:
• sold
• penalităţi de întârziere la plată
• penalităţi de deversare (agenţi economici)
• orice despăgubiri datorate.
Operatorul poate solicita rezilierea contractului în următoarele situaţii:
a) la 30 zile calendaristice de la suspendarea contractului pentru unul din următoarele cazuri:
• utilizatorul nu achită factura inclusiv majorările în termen de 60 de zile calendaristice de la emiterea facturii
• utilizatorul nu-şi remediază avariile interioare
• utilizatorul nu respectă condiţiile de calitate a apelor deversate conform NTPA 002 şi NTPA 001, timp de 3 luni consecutiv (agenţi economici)
• pentru neplata penalităţilor de întârziere la plată, a penalităţilor de deversare cât şi a altor despăgubiri datorate operatorului
• pentru orice altă obligaţie contractuală nerespectată de utilizator
b) în cazul refuzului utilizatorului de a încheia un contract nou, ori de a perfecta sau reactualiza contractul existent în condiţiile modificării reglementărilor sau a condiţiilor tehnico-economice care au stat la baza încheierii acestuia
• Solicitarea de reziliere a contractului se poate (personal , prin fax sau prin posta), la sediul fiecarei sucursale, prin completarea unei cereri tip (cerere reziliere contract) cu 15 zile calendaristice înainte de data dorită a rezilierii.